Luminor EBIT konferencijoje 20/21

Dirbant reklamos srityje privalome susitaikyti, kad ne visos idėjos būna įgyvendintos. Daugumos jų tenka atsisakyti. Dauguma jų taip niekada ir neišvysta dienocs šviesos. Tačiau būna tokių idėjų, dėl kurių esame tikri – jos idealiai tinka klientui ar prekės ženklui. Taip buvo ir su šia. Po pirmo kliento “ne” palaukėme metus ir po metų sugebėjome įtikinti klientą. Smagiausia tai, jog idėja taip prilipo, tad ją kartosime ir vėl, tik šįkart jau pačio kliento iniciatyva.

EBIT vadovų konferencijoje Luminor zonoje baltu fortepijonu grojo pianistas. Aktyvacijos idėja buvo, kad žmonės gali prieiti ir planšetėje pasirinkti norimą kūrinį ir vos jie spusteli mygtuką – pianistas gražiai pereina nuo grojamo kūrinio prie žmogaus pasirinkto. Aktyvacija veikė tobulai ir parodė Luminor norą ir gebėjimą greitai prisitaikyti prie bet kurio kliento poreikių!

Taip pat Luminor zonoje buvo galima gauti kavos, kurią konferencijos dalyviai įvardino kaip “gardžiausią” bei įsikrauti savo įrenginius specialioje Luminor įkrovimo spintoje.

Panašūs darbai