Baltija Tavo rankose

Baltijos ledai atnaujino prekės ženklą susiedama jį su pagrindine misija – rūpesčiu Baltijos jūra.

Iššūkis mums: ilgalaikės kampanijos paruošimas

Sprendimas: Pagrindinis šūkis: Baltija Tavo rankose. Šūkis, kuris ne tik atspindi prekės ženklo rūpestį, bet kartu įkvepia ir kviečia žmones atkreipti jų dėmesį į Baltijos jūrą ir jos problemas. Kampanijos vizualizacija: Baltijos ledų kūgio formos porcija rankose su Baltijos vaizdu, dvi Baltijos tavo rankose. Kampanijos santrauka: Palangos miesto pajūryje organizuojamos švarinimosi akcijos, mainomi ledai į surinktas ir atneštas poilsiautojų šiukšles. Prie kampanijos stiprinimo gyvai ir dalinantis įrašais savo socialiniuose tinkluose prisidėjo kampanijos ambasadorės K. Pišniukaitė-Šimkienė ir J. Baltrukonytė. Kampanijos komunikacijos pagrindu buvo pasirinktas ne įprastas skonių pristatymas, o tvarumo tema, kuri kaip parodė rezultatai – patvirtino mūsų pasirinkimą ir yra svarbi žmonėms. Tvarkymosi akcijose išdalinta virš 15 tūkst. porcijų ledų, o kampanijos metu matuoti prekės ženklo atributai ženkliai pagerėjo, pasiekti ir viršyti kliento tikslai. Papildomam kampanijos viešinimui buvo vykdoma loterija prekybos centruose, projekto rėmimas 15min.lt, radijo žaidimai, PR straipsniai.

Baltija Tavo rankose kampanija

Panašūs darbai