Luminor EBIT konferencijoje 20/21

Dirbant reklamos srityje privalome susitaikyti, kad ne visos idėjos būna įgyvendintos. Daugumos ju tenka atsisakyti. Dauguma ju taip niekada ir neišvysta dienos šviesos. Tačiau pasitaiko ir tokiu idėjų, dėl kurių esame tikri – jos idealiai tinka klientui ar prekės ženklui. Taip buvo ir su šia. Po pirmo kliento „ne” palaukėme metus ir po metų sugebėjome įtikinti klientą. Smagiausia tai, jog idėja taip prilipo, kad ją kartosime ir vėl, tik šįkart jau pačio kliento iniciatyva.

Ebit vadovu konferencijos Luminor zonoje baltu fortepijonu grojo pianistas. Aktyvacijos idėja buvo, kad žmonės gali prieiti ir planšetėje pasirinkti norimą kūrinį ir vos jie spusteli mygtuką – pianistas gražiai pereina nuo grojamo kūrinio prie žmogaus pasirinkto. Aktyvacija veikė tobulai ir parodė Luminor norą ir gebėjimą greitai prisitaikyti prie bet kurio kliento poreikiu!

Taip pat Luminor zonoje buvo galima gauti kavos, kurią konferencijos dalyviai įvardino kaip gardžiausią bei įsikrauti savo įrenginius specialioje Luminor įkrovimo spintoje.

Panašūs darbai